دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens v1.2.2 برای آندروید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
موضوعات
پارسا دانلود
بازی.عکس.نرم افزار.کلیپ.و....

 

دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens
v1.2.2 برای آندروید

 عکس های جذاب این بازی را در ادامه ی مطلب ملاحضه کنید

دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens v1.2.2 برای آندروید

 

بازی بسیار بسار زیبا و جدید و فانتزی Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens برای سیستم عامل قدرتمند آندروید. داستان بازی از آن قرار است که شما در نقش یک Cowboy (گاوچرون) باید به جنگ با موجودات عجیب و غریب فضایی و نینجا ها بپردازید و آنها را از سرزمین خود برانید.

این بازی بیش از ۳ سطح سختی بازی دارد،بیش از ۱۵ آپگیرید یا افزونه برای اسلحه،نشونه گیری اتوماتیک و دستی و ….. را داراست، گرافیک این بازی نیز قابل توجه است.لازم به ذکر است این بازی بر روی سیستم عامل آندروید ۲.۱ به بالا قابل نصب و اجرا است.هم اکنون میتوانید این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور را از سایت پارسا دانلود دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


دانلود بازی GRAVITY PROJECT   بازی مهیج عکس
العمل سریع برای آندروید

 دانلود بازی GRAVITY PROJECT برای آندروید

 عکس های دیگری از این بازی در ادامه ی مطلب

 

اگر در دوران کودکی و جوانی خود ، بازی زیبا و به یاد ماندنی پپسی من را تجربه کرده باشید ، حتما با ما هم عقیده هستید که این بازی مهیج ، یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های کنسول قدیمی بوده و هست . اگر به بازی اعتیاد آور و جذابی مانند پپسی من علاقه داشتید و دارید ، بهتر است دانلود بازی مهیج عکس العمل سریع GRAVITY PROJECT که برای گوشی های آندروید طراحی شده است را از دست ندهید . ویژگی های مثبت بازی GRAVITY PROJECT تمامی ندارند ، می توانیم به گرافیک بسیار بالا و طراحی خاص این بازی اشاره کنیم که در نوع خود بی نظیر است .

در بازی GRAVITY PROJECT شما دشواری ندارید ! زیرا که تنها باید بدوید ، پرش بزنید و دراز بکشید . اما یادتان نرود که باید عکس العمل سریع داشته باشید تا از موانع پیش روی خود به خوبی عبور کنید . بازی به لطف بخش ها و مدل های مختلف آن به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد شد . پس به شما کاربران همیشگی پارسا دانلود پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را بر روی گوشی های آندروید ورژن ۲٫۱ و بالاتر خود نصب و از کیفیت و فضای سه بعدی بازی GRAVITY PROJECT نهایت لذت را ببرید .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:angry bird Android Angry Birds Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars ANDROID Angry Birds برای ANDROID Angry Birds برای اندروید Angry Birds برای موبایل آخرین نسخه Angry Birds Star Wars آخرین ورژن بازی Angry Birds Star Wars انگری برد استار وارز برای اندروید انگری برد برای اندروید انگری برد جنگ ستارگان برای اندروید انگری بردز استار وارز برای اندروید انگری بردز برای اندروید انگری بردز برای موبایل انگری بردز جنگ ستارگان برای اندروید انگری بیرد برای اندروید انگری بیردز برای اندروید بازي پرندگان خشمگين براي اندروید بازی 2012 اندرويد بازی Angry Birds Star Wars بازی Angry Birds Star Wars برای آندروید بازی Angry Birds مخصوص اندروید بازی آندرويد بازی اندروید 2012 بازی انگری بردز برای اندروید بازی جديد آندرويد بازی موبایل 2012 بازی پرندگان خشمگین اندروید بازی پرندگان عصبانی برای اندروید جدیدترین نسخه بازی Angry Birds Star Wars جدیدترین ورژن Angry Birds Star Wars دانلود Angry Birds Star Wars برای ANDROID دانلود Angry Birds Star Wars برای اندروید دانلود Angry Birds برای اندروید دانلود آخرین نسخه Angry Birds برای اندروید دانلود آخرین نسخه انگری بردز برای اندروید دانلود آخرین ورژن Angry Birds برای اندروید دانلود انگری برد برای اندروید دانلود انگری برد برای موبایل دانلود انگری بردز برای اندروید دانلود انگری بردز برای موبایل دانلود انگری بردز جدید برای اندروید دانلود بازي انگري بردز براي ANDROID دانلود بازي انگري بردز براي اندروید دانلود بازی Angry Birds Star Wars دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای ANDROID دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای اندروید دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای موبایل دانلود بازی Angry Birds برای ANDROID دانلود بازی angry birds برای اندروید دانلود بازی آندرويد دانلود بازی انگری برد دانلود بازی انگری برد برای اندروید دانلود بازی انگری بردز برای اندروید دانلود بازی انگری بردز جنگ ستارگان برای اندروید دانلود بازی انگری بردز موبایل دانلود بازی برای آندروید دانلود بازی جدید آندروید دانلود بازی پرنده های خشمگین اندروید دانلود بازی پرندگان خشمگین برای ANDROID دانلود بازی پرندگان خشمگین برای آندروید دانلود بازی پرندگان خشمگین برای موبایل دانلود بازی کم حجم برای اندروید دانلود بازی کم حجم برای موبایل دانلود نسخه جدید Angry Birds برای اندروید دانلود نسخه جدید Angry Birds برای موبایل دانلود نسخه جدید انگری بردز برای اندروید دانلود نسخه جدید انگری بردز برای موبایل دانلود ورژن جدید Angry Birds برای اندروید دانلود ورژن جدید Angry Birds برای موبایل دانلود ورژن جدید بازی انگری برد برای اندروید دانلود پرندگان خشمگین برای موبایل نسخه ANDROID بازی Angry Birds پرندگان عصبانی جدید برای اندروید پرندگان عصبانی جدید برای موبایل, :: 19:35 ::  نويسنده : جواد مولائی

دانلود بازی Angry Birds Star Wars
1.1.2 + 1.1.2 HD برای آندروید

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star
Wars 1.1.2 + 1.1.2 HD برای آندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای آندروید

بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان بازی Angry Birds Star Wars برای گوشی های آندروید منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که با angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars  برای آندروید را از سایت پارسا دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی Finger
Ninjas   بازی اکشن شکار زامبی ها برای آندروید

 

 عکس های دیگری از این بازی در ادامه ی مطلب

دانلود بازی Finger Ninjas – بازی شکار زامبی ها برای آندروید

 

بازی Finger Ninjas یکی دیگر از بازی های مهیج و سرگرم کننده ی سیستم عامل محبوب آندروید می باشد که برای شما کاربران عزیز پارسا دانلود آماده دانلود کرده ایم . بازی اکشن شکار زامبی ها برای آندروید ۲.۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است که بر خلاف دیگر بازی های زامبی کشی ، شکل و شمایل ویژه تری دارد . این بار شما با یک نینجای حرفه ای و با شمشیر برنده ی او ، به شکار زامبی ها می روید و آن ها را تکه تکه خواهید کرد !

Finger Ninjas Zombie Strike Force نام کامل این بازی اکشن و جذاب است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، بازی در مکان ها ی زیبا با گرافیک عالی برگزار میشود و شما به یک باره خود را در میان سیلی از زامبی ها می بینید که باید راهی برای نجات خود پیدا کنید . با گذشت از مراحل ابتدایی بازی Finger Ninjas جذاب تر و جذاب تر می شود ، قدرت و تعداد زامبی ها بیشتر شده و مبارزات برای شما سخت تر از قبل خواهد شد . البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که با کسب امتیاز بالا ، می توانید سلاح خود را قوی تر کرده و خود را برای مراحل پایانی بازی تجهیز کنید .

در بازی Finger Ninjas شما می توانید حالت داستانی بازی را نیز دنبال کنید که از جذابیت ویژه ای برخوردار است ، همچنین برای انتخاب شخصیت مورد علاقه ی خود از میان نینجا های مختلف به مشکل بر نخواهید خورد . در آخر باید به این نکته اشاره کنیم ، که برای اجرای بازی بر روی تلفن های آندروید خود ، بهتر است حدود ۴۰۰ مگابایت فضای آزاد داشته باشید . شما هم اکنون می توانید بازی Finger Ninjas برای آندروید را از سایت پارسا دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Finger Ninjas :

-   گیم پلی عالی و اعتیاد آور بازی
-   گرافیک بالا و صدا گذاری فوق العاده
-   وجود مراحل متعدد و جذاب در بازی
-   امکان استفاده از ضربات زیبا و جذاب
-   و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب